perjantai 14. marraskuuta 2014

Huono bloggaaja

Kyllä oon sitten huono blogisti/bloggaaja kun päivityksiä tulee näin harvakseltaan. Pistän sen kuitenkin ajan piikkiin. Vaikka sitä on, se menee ihan muissa merkeissä. Paljon on aiheita ja ajatuksia joista haluaisin kirjottaa, mutta en ehdi tai sitten kun ehdin en enää jaksa. Mun nykyinen nukkumaanmenoaika on jotain kymmenen :D

Nyt Alex nukkuu ja mulla on sitä kuuluisaa omaa aikaa!! ;)

Ihanaa kun joulu tulee! Tykkään niin siitä tunnelmasta. Ja vaikka täällä ei samanlaista olekaan kuin Suomessa, niin ainakin Star Bucksissa on joulumenu ja koristeitakin jo ;) Ja kyllä niitä kuulemma tulee muutenkin näkyviin (enemmän kuin Bankkulassa ainakin). Kuusihan meillä täällä laitetaan jo joulukuun alussa ja muutenkin puetaan koti joulutunnelmaan. Vielä ei ihan oo sitä fiilistä, mutta se tulee kyllä kun joululaulut soi ja saadaan kotiin se oikea tunnelma.

Juha on tän viikon ollut Nepalissa taas ja mulla on lasten kanssa ollut oikeestaan aika mukava ja kiireinen viikko. Maanantaina päästiin eräälle hienolle klubille Kevinin päiväkotikaverin siivellä, Tiistaina mä kävin aamulla sellasella basaarilla, jossa ulkomaalaiset möi leluja ja lapsiin liittyvää sälää. Se oli erään naisen luona vähän sellanen epävirallinen kahvitteluaamu ja samalla sai myydä tarpeettomia juttuja. Mä olin tälläkertaa ostajan roolissa ja löysin jotain pientä kivaa pojille. Iltapäivällä meille tuli Kevinin kavereita ja heidän äidit, eli kodissa desipelit nousi nopeesti aika korkeiks. Keskiviikkosin meillä on music class, eli muskari, jossa molemmat pojat käy. Käytiin vielä muskarin jälkeen leikkimässä samaisen tytön luona, jonka kanssa oltiin maanantaina siellä klubilla ja joka myös käy muskarissa ja on Kevinin kanssa samassa päiväkodissa. Illalla Kevinille tuli vä´hän kuumetta ja jatku vielä seuraavanakin päivänä, joten Kevin jäi sitten kotiin. Torstaina kun sain A:n nukkumaan, kävin pedikyyrissä ja vähän kaupoilla. Se on niin, että kun ulos pääsen niin kotiin kannattaa tulla vasta sitten kun on varma ettei tarvi enää mihinkään lähteä. Kotoa poistumiset on nimittäin vähän haastavia meillä. Kotiin tultua K oli nukahtanu sohvalle. Pikku kuumepotilas. Illalla sitten oli tyttöjen ilta ja mä sain onneks erään kaverin kirkosta (pojan) kattomaan poikia nyt kun Juha ei ole kotona. Alexin sainkin jo nukkumaan ennen kun Shannon tuli. Nämä Inkkariystävät on niin huippuja kun tarjoutuvat hoitamaan meidän ipanoita! Ja tässäkin tapauksessa siis vielä jätkä! Ei suomalaiset pojat vaan....

Niin me käytiin sitten tyttöjen kanssa syömässä ja mentiin kuuntelee erään seurakuntalaisen muusikon bändiä yhteen kahvilaan. Oli kyllä mukavaa päästä ulos, vaikka huomaan että tuun tosi väsyneeks jo tosiaan kymmeneltä :D hahaha....

Tänään sitten Juha tuleekin ja suunnittelin huomiseks jo sirkukseen menoa kun selvisi eilen, että sellanen kaupungissa nyt on. Kevin on niin innoissaan niistä. Leikkii kotonakin harvase päivä. No katotaan jos saan aikataulun käsiin jostakin.

Ja muutama kuva loppuun




Pojat tykkää pelehtiä ja niin minäkin!


Alexin eka pizza. Hyvin maistui :)


Kirkon jälkeen syömässä (taas)


Eilinen bändi. Hauskaa musiikkia. Välillä fiilis oli kuin olis ollut Kaustisen kansanmusiikkifestareilla. 

Alex on yks iloionen poika. 
Kevin rakastaa kahvia ja kahviloita! (oikeestaan tilaan sille kahvittomia)
Ja minä inspiroiduin eilisestä vessasta. Oli niin hienot tiilet!


Täytyy kyllä sanoo, että mä alan viihtymään täällä. Tai kyllähän mä oon tykännyt muutenkin, mutta tuun tosi turhautuneeks täällä kotona olemiseen ja sit alkaa ahistaa ku pyörii niin pientä ympyrää. Heti kun pääsen ulos ja nään kavereita ja tajuan miten huippuja ihmisiä meillä on siunaantunut ympärille, oon ihan ihmeissäni. Mä saan niin paljon virtaa ihmisistä!! se on se akku, josta mä lataudun. Ja täällähän on paljon ihania kahviloita ja ravintoloita ja shoppailupaikkoja ja ja... pitää oikeen alkaa suunnittelee viikonloppuja että pääsis vähän tutustumaan paremmin kaupunkiin. Tähän mennessä on mennyt aika pienissä ympyröissä ja ettiessä sitä ja tätä. Ja saadaan ekat vieraatki tammikuussa ni pitää alkaa vähän suunnittelemaan mitä heidän kanssa tehtäisiin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti