maanantai 9. heinäkuuta 2012

Hyvää huomenta!






Viimeksi oltiin ystäväni Rebekan syntymäpäiväjuhlilla. Sunnuntaina oli mun ensimmäiset synttärit. Täytin yhden vuoden. Melkosta vauhtia se vuosi meni, vaikka paljonhan siihen on mahtunut ja kuvista päätellen mä oon ainakin muuttunut ja kasvanut paljon. Äiti ja isi ei oo kyllä muuttunut juurikaan vuoden aikana. Äiti on kyllä oppinut vähän mun ruokamausta, eikä tyrkytä sitä puuroa enää joka päivä.

Mutta niistä juhlista. Vietettiin niitä siellä Rebekan kotona, kun meillä ei ole enää kotia. Asutaan välillä mökillä, välillä Helsingissä ja nyt täällä Kuopiossa mummilla. Oltiinpa viikon verran asuntovaunun asukkejakin. Että on mullakin ollut kestämistä, kun ei ole ollut omia leluja, joilla leikkiä. Ainiin ja käytiin siellä kuumassa paikassakin jonne mentiin lentokoneella! Voin kertoa siitä lisää hieman myöhemmin. Äiti oli leiponut mulle mansikkakakkua, jota sain maistaa. Tykkäsin kovasti, mutta en malttanut syödä paljoa kun halusin leikkimään uusilla leluilla. Mun juhlissa oli aika paljon lapsia, isompia ja pienempiä. Jotku söi vielä tuttia. Sitten oli niitä aikuisia, varmaan niiden vanhempia. Jokainen toi mulle jotakin, niinku lahjan, mutta en ymmärrä miksi ne oli kääritty paperiin, kun en nähnyt heti mitä niissä oli ja ne oli vähän vaikeita avata. Toisaalta ne paperit oli kivan rapisevia.

Rebekka auttoi mua avaamaan paketteja kun sillä oli jo kokemusta niistä.










Sain maistaa ekaa kertaa kakkua - aitoa mansikkakakkua. Tykkäsin! Niin ja sain melkeen pusun ;)





Äiti ja mä

Olen aika lähellä kävelyä jo. Täytyisi kai vaan uskaltaa ja antaa mennä. 


Ollaan nyt oltu täällä Kuopiossa juhannuksesta lähtien. Tässä on kiva leikkipaikka ihan heti kun astuu ulos. Ollaan Eila-mumminja äidn ja isin kanssa käyty paljon leikkimässä. Vaikka tykkään kovasti hiekkaleikeistä, kiikkumisesta ja liukumäestä, niin parasta on se, kun saa seurata muiden (isompien) lasten leikkejä. Ne osaa jo vaikka mitä!


Tämä oli kesäkuun loppupuolella ja kato mikä varustus mulla! Oli varmaan sukkahousutki ja silti ei voinut olla kauan ulkona kun kädet tuli niin kylmiksi. 




Kun on pieni, mahtuu vaikka koriin!




Niin, lupasin kertoa siitä matkasta. Sinne mentiin lentokoneella ja matka kesti tosi kauan, siksi nukuin osan matkasta. Hereillä ollessa leikin siinä ainoassa pienessä tilassa, jossa pystyi jotakin leikkimään ja siinäkin oli isin ja äitin jalat tiellä. 



Tässä on se työpaikka eli koulu, missä isi ja äiti on töissä sitten. Äiti on kyllä luvannut huolehtia minustakin, joten ei varmaan niin usein pääse työpaikalla käymään.


Tässä mä ja Casta luetaan. 


Näitä kolmipyöräsiä siellä riitti!


Uskotko nyt? Jokunen muukin oli liikenteessä...


Äiti hurahti näihin pyöriin ;)


Käytiin äitin kanssa puistossa. Siellä oli kyllä tosi kuuma!


Sit yhet naiset nappas mut mukaansa... ne oli ihan innoissaan musta. Ihan kuin eivät olis ennen nähneet lasta, vaikka mä kyllä näin muitakin.


Olihan se tyttö kyllä ihan nätti... 




Roskat käydään läpi aika tarkasti...




Tämmönen herkkupaikka siellä kans oli. Ainakin äiti näytti olevan innoissaan :)


Nam nam


Noni, enskertaan! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti